Sunday, June 04, 2006

Lootus sureb viimasena...


Uskumatu aga hea on...
esiteks on mul Teie poolest ülihea meel... lihtsalt hingematvalt hea meel... ma loodan, et kõik lõppeb hästi või noh jätkub ilusti ja mõnusalt! Mõlemad olete head ja mõnusad! Ja kõike head väärt kui teil endil vaid nii hea on!

Minul on ka hea... mul on sihid, mille poole rügada ja mul on unistused, mille täitumise nimel elada, mul pole miljon krooni aga see polegi oluline... ainult üx asi on nagu poolik... aga ex see paistab kuidas sellega on... Ma igatsen Sind vahel... neid lollakaid nalju ja hingematvaid shopinguid ja Sind üleüldiselt aga ma mõistan kui sa ei taha ja saa ja soovi ja ootan ja olen mõistlik!

Südames on ka mingid asjalood aga need nendeks... ma pean vastu :) ma loodan!

Rahu ja rahu...

täna tahan üxinda oma voodis magad... puhata ja olla oma mõtetega siin pemes pesas... teki all... pea rahulikult oma padjal... ma olen Siin ma Hingan ja Mõtlen...

Palju õnne Kamakale... mõnus pidu oli... tantsu ja tralli ja muusikat peale väsitavad ligunemist päev läbi väikeses pommiauk Keilas... kurk valutab aga muidu on väsimus ja voodi!

No comments: