Sunday, December 03, 2006

põhimõtteliselt

põhimõtteliselt olen ma vahel natuke vintis ka .... nagu täna aga vähemalt on lumelaua hooaeg Hollikas vastu võetud kuigi siukest tantsu seal ihtuda ei saanud seega otsustasid Maarja Ja Sandly, et lähevad hoopis avenüüsse rasvaseid asu sööma... mõeldud tehtud :P... huvitav oli Hollikas :D rõhutav HUVITAV

põhimõteliselt ma olen vaheeal võisees ka onju... see vahel on lubatud... et siis vahel võib endale valetada ka onju... lasta enda eest hoolitseda või mõni kompliment punastades vastu võtta... ja põhimõtteliselt m tean küll mis asja kõik värk on... aga asjad võtavad aega ja elu on veel ees... miks mitte vahel natuke härjaselga hüpata... natuke ju on funn..

põhimõtteliselt on mu parasiit sõna põhimõtteliselt kui ma natuke juba targemaks olen läinud vhale kui ma natuke vintis olen aga põhimõtteliselt ma pole kunagi purjus ma võin väga tark olla aga purju ma ei joo ennast.. ja ma arvan et ma peaksin nüüd magama minema sest muidu lobisen liiga palju asju siin..

head ööd :d
Kallistused kallidele ja tervitaks kõiki kes mind ära tundsid ja soovilugu on "My Humps" palun...

1 comment:

mia said...

Maarja?


... IRW ...


:D