Sunday, February 04, 2007

Taas punab päiksekiirtes pihlapuu ja kase kuldses kuues mängib tuul...

Olen Jaagupi tänaste sõnadega nõus, et armastus oli on ja jääb...
Ma lihtsalt keeldun looguma armastusest!! ja kõik!! ma usun, et armastus oli on ja jääb... Jaagup kuule teeme klubi!!
Liis-Beth sündis vahepeal...
Fredil oli sünnipäev vahepeal... sai õigel päeval söömas käidud ja valel päeval pidu peetud PÄTRIKUS... päris huvitav pidu oli... sai tutvutud rohkem mõne inimeseg kellega varem pole tutvunud nii väga... pole aega olnud... ja siis Heikit ei tundnud baarileti ääres kohe ära ja siis veel .. appi kui piinlik unustasin su nime.. eerik oli sees vähemalt nimes... temaga... tammekas olime kohtunud vanasti... ohh karl erik oli just...
täna on selline rahulik...

selline hull romantika hoog on peal jälle... hullult tahaks küünlavalgel punast veini juua ja kalamarja süüa ja küpsiseid :P ja torti...

varsti saab maailm minult suure uudise... aga veel ma seda ei avalda... aga paari nädalaga saab aeg küpseks... ja siis ta tuleb... suur uudis kogu maailmale... esmalt puudutab see ehk ähemaid inimesi aga ikkagi... to be continued...


TO BE CONTINUED...

2 comments:

mia said...

Karl-Eerik kahe e-ga:P

mia said...

hmm miks ma mia olen..okei pohhui, Silja-Mia siis sellisel juhul:)