Wednesday, May 03, 2006

:'(


Üksi ja alasti,
täna ja alati
kas oodata ja seista?
kas unistused meeltest heita?

ei, ma ei taha kukkuda!!!

lootusetu lootus
kohalseisev ootus
ei taha, ei taha enam jätkata nii.
palun, põlvili maas, mind minema vii.
oodates homset ja võideldes eilsega, ununeb õnn ning taskust veereb rõõm
rahu karikast tahan juua... palun vaid üks sõõm.
Sülle kukub pisaraid...

ei, ma ei taha kukkuda!!!

Olla ja tunda kevadist värskust!
Miks... Kõik purunes nii järsku?
ma ootan aga...

ei ma ei taha kukkuda!!!

hoidke mind pinnal, siiralt palun abi!
appi! Palun!
tundub nagu kõik oleks katki on järel vaid häbi

ei, ma ei taha kukkuda!!!

tahan elada aga hingata on valus
hoidke mind elus ma palun!
ei uskunud valu, ei andnud alla
kuid pihta sain siiski, mil juuksed lasin valla!
ABI! Palun! On Valus!!!



Aitäh, õlle ja jutu eest!! Aitäh kalli eest! Aitäh hoolimise eest!!!

No comments: