Monday, May 01, 2006

Kass...


Täiesti hull kui valus ja kass on! mul on valus aga sellel pole ainult üks põhjus. ma tahan sellest rongist välja... tahan pugeda kaissu, kus mind oodatakse ja kus minust tõsiselt hoolitakse. Ma ei pea silmas et ma peax 24/7 olema kaisu tähelepanus ei mitte seda.... ma lihtsalt tahan mõnel õhtul rahulikult olla ja silma vaadata ja ei midai öelda või mõni kord ennast segasex bailada ja hängida ja chillida... mõnikord käpuli maas naerda ja kõbistada... kas ma tõesti tha liiga palju liiga valesid asju??? ah?? ah?? ei tahax uskuda... ma pole igas asjas liiga nõudlik... ma tahan head... aga see ei pea olema meeletus koguses. tahan jätta hingamiseks ruumi tahan ise ka hingata aga tahan, et oleks kaisukoht, kus vahel uppuda ja l'mbuda ja ennast väga erilisena tunda... ei taha enam nutta ja ainult unistada... ma kõlan nii meeleheitlikuna....!

valus on... ja sellepärast on ka valus, et ma ei taha, et keegi peaks minupärast oma pluusi õlga väänama peale minuga kohtumist. Ma ei taha olla koormaks!! Palun vabandust!

aga...

2 comments:

Mammu said...

ma saan aru sellest mida tegema peaks... aga ma arvan et sa tead kui raske seda tegelikult teha on!!! raske on!!!

Kaisa said...

musi..aga see väänamine pole üldse raske..igakell võid tulla ja üldse mitte koormaks olla...ma olen nõus iga kell gazy´frog olema..