Thursday, April 27, 2006

Kaua Võib....


Kaua võib niimoodi endale igasuguseid asju ettekujtada, päehe mõelda ja unistada??? Ei taha enam, ei saa!!! Aga ei julge selgex ka teha!!! Kuigi võiks.. arsti on sess ja siis läheb tuliseks andmiseks ja sis oleks hea kui oleks muud asjad korras... vaevalt, et saabki kunagi selgex! Ex elu näitab... Ma unistan liiga palju (vist)! :S
Ja kuidas selle kevadega ongi nüüd... soe on? on! Päike on? on! Linnud on? on! aga see üks põhiline on poolik... jumala nõmedalt poolik.... ma olen peaaegu kõrvuni sees aga ma ei tohi vist seda välja näidata eriti.. või noh ei julge ka tglt päris avalikult... ma vist juba olen sele sama pärast vastu näppe saanud aga ma pole kindel... küll on tore mingi konksu otsas istuda jeeei... juba nii pikka aega... krdi veri voolab välja juba sealt konksu vahelt varsti olen kutu ka... siis on kass!
TÜRA KÜLL KAUA VÕIB ??????? (sry... ma tglt ei ropenda nii palju!! ausalt ka!)

Ja üldse kax tuikest arvavad, et mina ja veel üx musi tahame nendele halba.... EIEIEI pole kunagi tahtnudki!!! Tahax nendeg sõbralikult suhelda ja nänn! cmon asi on juba unustatud... ued inimesed... uued suhted... uued olukorrad!!! võtke mõistus pähe ja tulge kapist välja!!!!

Eile sõin esimese kevadise jalutamise jäätise... nii hea oli...
Täna on esinemine (jazz) Viimsi KK Ballil :P ma loodan, et neile meeldime me!!!

Ma unistan siis üksinda teki all edasi!!!

1 comment:

Anonymous said...

jeeee :D