Saturday, April 08, 2006

Oeh...


Täna tabas mind laviin... nii valusad olid need sõnad... poleks uskunud et nii valus on... aga oli/on siani! Anna palun andeks, et mul valus on... ma ei taha sulle tuska tekitada sellega... vabandust... mõnikord on lihtsalt nii, et täiesti eteaimatavad ja loomulikud asjad ehmatavad kui nad tegelikult täide lähevad... ma loodan, et naudid seda... Üldse on maailm nii imelik läbi mu silmade...

Lõputust vihmast hall on päev.. lubasid sa, et sind veel näen olime koos, kuid kadusid äkki... Sulen silmad lootes näha sind, Sinu puudutust vaid ootab hing, sest ma tean see mis on hea tulema peab!
Tunnen, et sealpool vikerkaart meiega sünnib ime...
Olin nii kindel endas ma teadsin, et kõik mis tahan saan... olime koos kuid kadusid äkki... sulen silmad lootes näha sind, Sinu puudutust vaid ootab hing sest ma tean see mis on hea tulema peab...
Tunnen, et sealpool vikerkaart meiega sünib ime...

Mulle hakkas vist see Kopplite haigus külge... kui on kurb ja paha siis tuleb tuba ümber tõsta... mu tuba on nüd eistsugune... ainuke, mis paigale jäi on diivan.... oeh... ootan juba uut voodit... kõik oleneb vanaisast ja vanaemast, kes peaksid vana ära viima... kui ei vii sis lasen kellelgi teisel kuhugi mujale viia!
Sest ma taha SUURT VOODIT mis oleks ÜHETASANDILINE!

Täna on katkine igatsuse päev! Lodan, et ma sinna jazzu lähen kuulama... kui cmp ei tule siis maite... lähen kasvõi yxi!

No comments: