Sunday, April 09, 2006

KEVAD!


Tänased märksõnad: KEVADkingad, KEVADmantel, KEVADsport (uisutamine), KEVADelõhn, KEVADesopp kingadel...

Käisime esimest korda uisutamas sellel kevadel... jeei. esimesed tõuked oli selised, et ainuke mõte, mis peast läbi käis oli: ou shit ma ei oska enam... ja siis viuhhviuhh ja läks käima... uisutada on nii hea... hakkan nyyd iga päev uisutama kui aega leian :P

Kevadsaapad saavad täna uued kontsad :P tibi on ärganud :D

Ainult üx kevad armumiseke on eel puudu... või noh... jah... vaheldust!!!!!

Kui need valged sokid, mis ma just pessu panin, peale psu mingit muud värvi on siis sry ma olen laisk :P

täna on veel proov ka... appi tahax hoopis logeleda ja õhtul lähen autoga sõitma ja üritan need load siis nyyd kätte võtta... ma ei karda linna sõitu ma kardan platsi, mida ma olen kax korda elus sõitnud :P ma kardan kõige rohkem külgboxi muud ma tglt ei kardagi... estakaad pole eriti kartust äratav!

KÕIGE KAUNIMAT KEVADET!

1 comment:

pisikemargit said...

tahaks ka juba uisutada ja muidu elust mõnu tunda
:p :d