Thursday, September 21, 2006

I`d kinda like to say U kinda rock!

Kuidagi rahutu olen viimasel ajal... ja kohtumine mustlasega oli väga halb.. õnneks sain sellest halvast kohekohe lahti ka!

aga reede oli üks lahe õhtu... Oli tore korrax funnida ja lihtsalt mõnusalt chillida... ja ekskursioon oli ka lhe... lasnamägi polegi nii hirmus :P.. eriti kui Marko saab pakkumise üle mõtlemiseks aega...

koolis on ka väga huvitav! see on hea...

naljakas ülevoolav ülemeelikus vaheldub nukrameelsuse ja lühises olekutega... need ülemeelikud ja lühised on kõige paremad variandid.. aga saab teistest ka üle ma arvan! mingi rändlinnu sündroom on see rahutus vist! mingi RL10 ma arvan... haha ma olen nii lahe selle eelmise nalja üle saan küll ainult mina naerda...

ootan juba laupäeva.. saab linnast välja.. isegi tartust välja :) loodan et on tore yritus ja mõnus koht! ex näis....

Aga homme ;) olen tööl ;) ja peale töööd... ÜLLATUS ÜLLATUS! olen üllatuskülaline!

ehk keegigi rõõmustab!

ja üldse..
head ööd!

No comments: