Tuesday, September 19, 2006

tunne....

Nahhui,,, muusika on tunded ja nagu sõnadesgi on tunded... muusika on elektrivool mis läbib keha muusika on kui erutusvärin kui vastav inimene sind puudutab... muusika on ... kõike aga mitte ainult paikapandud liikumine kindlas piiris.. muidugi on ta vahel ka seda aga .... nahhui.... kui kõik nii suured muusikud on siis miks nahhui need nahhui nahhui nahhui tunded ei või olla seal muusikas.... nahhui... vabandust nende nahhuide pärast aga nahhui miks miks miks.... miks on see nii raske mõista... ma võin olla mõnes osas võhik AGA tunded muusikas on tunded neid on tunda igas väikesesgi närvis ja igas viimaseskui karvakeses... nagu tants... feel it!!! let ur mind fly... let the fingers play!
Ma tundsin seda lõpptulemust kui ma selle kõik välja rääkisin... see oli võimas... aga miks peab sinna keset teed puu langetama.... milleks
tunded poisid, tunded..... õrn puudutus... ja raju armastus.... tunnete tundmine..... muusika!!!
ma tean ma tihti tahan võimatut aga see on muusika ja kõik on võimalik....

1 comment:

pisikemargit said...

nojah..
Mammu on tark! (i)