Thursday, September 27, 2007

Täna tahab süda lõhkeda... Tahan, et kõigil oleks hea. Minuga juhtub seda viimaselajal ja üldse sageli, et teen otsuseid selle põhjal, et teistel oleks hea... aga ma lihtsalt ei taha kellelegi halba ja siis vahel unustan mõelda enda peale, et mis mulle oleks hea...
isegi kui seda kogu asja endale tunnistan ja sunnin end mõtlema enda peale tuleb ikka nii välja, et mõtlen teiste peale... ja ikka mõtlen teiste heolule...
tean, et vahel tuleks enda peale ka mõelda aga ei õnnestu kui tahan enda sõpradele ja enda lähedal olevatele inimestele head... olen liiga ohvrimeelne... nee melanhoolsed mõtted siin...
vahel võib onju?!!
Ma näen, et mu ümber on nii palju häid inimesi, kes mind ikka alati aitaksid kui vaja ja kes hoolivad vahel ehk rohkem kui ma ise... aga miskit pole teha!
olen juba kord selline maailmaparandaja, kellel ükski heategu ei jää karistuseta...

sotsiaalne surve MY ASS!!!!

eks asjad loksuvad lõpuks ikka paika ma loodan...

armastan elu... õhku ja puid ja muru ja värsket tuuleiili ja äikest ja lund ja tormi...
MA SAAN HAKKAMA, EI ANNA ALLA... MIS KA EI JUHTUKS.

9 comments:

Anonymous said...

ma ei tea kui kõik nii enda sõpru hoiaksid naq sina siis maailmlaguneks..sellist asja naq sõprus ja usaldus ei eksisteeriks.

mia said...

pole sa vist kohanud siis õigeid sõpru, "kes iganes sa oled".

Anonymous said...

lets face it mia ka sina oled temas kahelnd.

mia said...

ou jeah, ega pimesilmne ei tasugi olla.
aga iga inimese igal käitumisel on oma põhjus. katsu ka vaadata kõigist vinklitest, mõista ja mitte olla ülekohtune.
intelligentsus on eelkõige kohanemisvõime...

Anonymous said...

kohaned tihti enda mehe jagamisega?

mia said...
This comment has been removed by the author.
mia said...

aga siis sa oledki ju täisintelligent!!! kohanesidki...
aga tglt...päris nii see siiski ei olnud ka, eksole.
see selleks.
aga vaata, kunagi pole asi ühepoolne. kedagi vägisi millekski sundida ei saa ju, eksole? siis miks teed sa valiku, et ühele andestad ja teisele mitte?
või on isegi nii, et sa ainult ühte süüdistadki.
ma loeks seda...poolkohanemiseks.
ja usu,ma ei räägi seda siin ka mitte laimamiseks, lihtsalt..see rida, mida sa ajad, ei ole õige...või noh...mina ei ütle, kas õige või vale aga ebaaus kindlasti. ja ma suudan olla üsna objektiivne inimene.

Anonymous said...

olen ma andestanud teisele poolele..kas sa tead mis vatti ta selle eest siiani saab..lihtsalt tema ei olnud minu parim sõber tegelt ju suht uus tuttvus ja ennekõike mees...aga ma ei räägi ainlt sellest juhust...räägin üldises plaanis..see ei ole südamlikkus ja hea soov kui lõhud perekondi.

ja teineosapool mõistis enda viga ja parandas ennast Mammule ei ole aga siiani kohale jõudnud.

Anonymous said...

Mida sa ka tead, mis mu elus praegu on ja ei ole...
seda ei maksa ka alati uskuda, mis naised saunas räägivad...
Live and let live!

Mul on jumala kohale jõudnud ja see, et keegi meist seda ei näe, on selle inimese mure...