Tuesday, October 23, 2007

Päike....


Et siis....
Mõned asjad on üle elatud aga ihu veel mäletab! jääb igaveseks mäletama!

Aga uudiseid.... kolime detsembris välja, Manta ajab meid koju tgasi :P
aga Manta on cool ja tema eest tuleb võidelda :P

Starman on mu uus töökoht. Ei, Marko ei sebinud mind sinna. Nad ise kutsusid mind! :P ja mulle väga meedib... tööpäev on 8 tundi ja rahulik lõunapaus on ja töö toimub kontoris :D

Koolis on ka lahe... varti tuleb praktika ja lõputöö.

Juhiload on nüüüd ka lõppude lõpuks käes... viimane nr. on 4 jah, viinad tulevad ka... arvatavasti nädalalõpus reedel või laupeval Macis...

aga sissemagamine on ikka ja alati teema minu puhul.

Mõned asjad aga nii kiiresti ei muutu!
Mõnedest asjadest lihtsalt ei räägita!

4 comments:

mia said...

osta endale auto, siis näed, kuhu raha läheb.

MANTA ON MINU!!!!!

nahhui. ja kokku on kuus liitrit viina raisk! ;)

mia said...

hmmm. kuna ma üritan koguaeg käituda nii, et ma süüdi ei jääks milleski, siis ma tihti ka end süüdi ei tunne, kui oleks vaja. praegu aga hakkasin mõtlema su kahe viimase lause peale. kui ma saan õigesti aru, siis..need käivad minu pihta ja nende teemade kohta, millest ma midagi kuulda ei taha enam....???

Anonymous said...

Need ei käi sinu pihta... asjaolud on lissalt nii läinud, et sa ei taha neist midai kuulda.
keegi pole süüdi... veelvähem sina!
kui vaja siis sinuga julgengi ainukesena rääkida... kui liiga palju karikasse koguneb...

ohh... ma ei tea.. sellel vorstil on rohkem kui kas otsa :S

mia said...

ma pole eriti hea kuulaja, kui ma ei näe lahendust. pole ju midagi öelda siis...