Thursday, April 03, 2008

... ei tea kuis jumalaga on mul asjalood...


täna muidu oli siuke värk et käisime Siirit platsisõidutamas. proovisin ka kaldteed... irv... käristasin sidurit nii kuis kole... kusjuures esimest korda elus läks nii... muidu isegi oma autokooli ajal platsisõit kukkus ilusti välja :P

aga muidu on täna paha tuju päev... juba öösel nägin õudukaid unes ja ei saanud magada... oleksin hea meelega kaissu pugenud ja veidi pai ja lohutust nurunud et uuesti rahulikult peale õudukast ärkamist uinuda. aga jah... aga jah... ei olnud täna kedagi siin voodis...
siis juhtus veel asju mis mind pahasse tujusse ajasid.. niigi olin hommikul nii imelik... tundsin end nii hüljatu ja üksikuna... praegugi tunnen... pisar tuleb vägisi silma... eks ma ikka elan üle nagu alati aga eks väike kaisutus kuluks ära... aga erinevatel põhjustel seda hetkel ei saa kuskilt...
eks lähen magama ja proovin kas järgmine hommik on eelmisest päevast targem. Vabandan kui ma oma kurva tujuga kellegi tuju rikkusin aga maisaa sinna midagi parata.. on selline tunne et keegimindeiarmastajaminusteihooli... Muidugi ma saan aru et armastavad ja holivad aga on teatud asju mis mind üksikuks praegu teevad... tglt on kaks põhjusekandjat... need ei ole etteheited.. selleks ei ole mul põhjust ega ka õigust...
Täna ma lihtsalt vajan veidi hellust... sain natuke oma asju ära ka rääkida ühele junnile kes mullegi oma asju rääkis, temaga on alati ha rääkida... 99%asjadest saan talle ka rääkida... aga see üks % ka vaevab mind ikka aegajalt aga sellest ei tahagi enam kellelegi rääkida sest see tundub nii halamine... elu on lõbus ja hea... aga mõnipäev lihtsalt oleks vaja aega endale... aga väga harva saan pikaltoma mõtetega üksi olla... sellesmõttes oli eelmine nädal palju kvaliteetaega, mitte et mitte üksi olles kvaliteetaeg ei oleks aga ... see on miskit muud...

No comments: