Tuesday, November 28, 2006

I told U so...?

Autos, kui koju sõitsin, oli mul pea mõtteid täis... nüüd aga on kõik juba tohuvapohu.. tahaksin praegu hästi palju häid asju öelda... ja et armastan elada ja õppida mitte ainult akadeemiliselt vaid ka õppida tundma inimesi, õppida hästi töötama õppida kõike mis mind ümbritseb! armastan armastada!

tänase päeva esimene pool (olin küll terve päeva tööl) oli sellesmõttes huvitav et arvestagem, et see algas juba öösel 24 tundi tagasi.. huvitav oli :s inimene lihtsalt tunneb mida ma tunnen või siis tegelt vist mina tundsin sama, mis sina armas... huvitav... usaldus... kuidas ma julgen niimoodi sull headmeelt valmistada...:s müstika... ma tean, mis see on. aga sa ei saa süüdistada kahte kõrvalist isikut... selles oleme sina ja mina sa ei saa kedagi süüdistada.. see lihtsalt läks nii... see tuleb kui on õige aeg ja läheb koos õige ajaga... oodakem uuesti... ma tean see tuleb usu mind.

päeva teinepool oli ka lahe... Silja käis külas tööl... tutvus mu töökaaslastega (erika, sandly, liivo, marko, iljaa ja neenu) hmm... ja see kõne... huvitav kas peaksin sind uskuma... võiks ju aga uskumatu on selliseid asju Sinu suust kuulda... eks aeg näitab, mis ja milleks... JÄRELE... J Ä R E L E!!! nahhui sa paned mind imelike asjade peale mõtlema :s nagu ma juba maininud olen!

linn on politseinikke täis :P

homme näis mis homme saab

unematijuurdeminek

1 comment:

mia said...

sa oled naljakas:D