Wednesday, November 15, 2006

Mmmm... :s


viimasel ajal (on ka varem ette tulnud) on eriti esile kerkinud mingisugused imelikud kogemused. ei, mitte imelikud... uued ja harjumatud... mõistmatud... tegelikult väga mõistetavad aga hirmutavad... ma ei usalda seda tunnetust veel.
Kohtusin trollis poissi, kes on mu mõnes eelnevas elus raudselt olnud mulle lähedane.. ilmselt mees või armuke... täiesti hull... siiamaani tõusevad ihukarvad püsti ja süda hakkab kiiremini lööma kui sellele mõtlen...
Ja ma arvan, et üks väga hea sõber on ka mu mõnes eelmises elus figurerinud... selline usaldus lihtsalt ei teki lambist... ja kõik see, mis siis toimub kui temaga kohtun... müstiline... nagu mingi mull imeks meid endasse ja keerutaks seal sees... ja ma tundsin kui teml oli väga emotsionaalne päev... täiega hakkasin muretsema iga kord kui korrakski temast mõtlesin... ma ei saanud aru kas see ärevus on hea või halb... aga see vist oligi vahepel nii üht kui teist... täiesti hulll... igakord kui talle mõtlesin tõusid ihukarvd püsti terve selle päeva... appi ... mis toimub. peale Maa energeetika täielikku muutumist olen nii tundlikuks läinud igasuguste telepaatiate ja tunnetuste suhtes... müstika... ja ma ei julge seda kõike veel usaldada...
Küll ma harjun ja õpin sellega toime tulema ja seda õigesse kohta suunama!

Täna on küll üks parimaid päevi, mis on olnud... jääb väga kauaks meelde kui mitte kauemks! musika vallutab mind nüüd jälle... haa... aga tänane päev... ma ei leia selleks sõna

eile käisime troikas töökaaslastega viina joomas ja söömas... pärast dejavusse ja siis kolumbusesse ja siis apppppiii... ma laulsin jälle õnneks mitte üxi... teised laulsid ka... :P ja siis havanna korraks ja siis jazz lounge.. inside ;P lahe... huvitavad inimesed... meeletud kogemused

Kardiga sõitmine on lihtsalt nii hea... kiirus, adrenaliin, südahüppabvälja... lahe mõnus lõõgastav.. järgminenädal jälle :P... ja ma ei tohi siis JÄLLE pähe saada...

ainult koplikooli ei jõudnud... tervislikud põhjused :(

1 comment:

pisikemargit said...

oh! müstika on sheff... :P