Sunday, November 05, 2006

MUUSIKA!

Mitte ainult suure algustähega vaid caps lockiga: M U U S I K A !!!
Täna oli Viimsi Kooli 25 juubeli Gaalakontsert... WOW... tõdesin jälle, et MUUSIKA ON ELU. Dirigent tõstab käed, lööb takti ette ja ... aaaah... elu! Nädal aega hilisõhtuseid proove oli seda väärt. Ma olen õnnelik, et ühel päeval tulin koju ja teatasin oma 12-aastase aruga, et kallid emme ja issi... ma nüüd hakkan saxofoni õppima... siis ma veel ei teadnud, et mu vanavanaisa oli üks Eesti esimesi saximängijaid :D asi on vist isegi verre jäänud...

Muusikat kuulata... see on mmmõnus... ja muusika sees olla ja ise osaleda millegi võimsa loomisel... appi see on lausa võrratu! Tahaksin rohkem aega muusikale pühendada... kooli ja töökõrvalt on see päris keeruline! Aga samas MUUSIKALE ei loe aega, koht, ega vanus... MUUSIKA elab ja MUUSIKA on elu!!

Kes mõistab see saab aru.... pole vahet kas laulan, mängin saxi või lihtsalt olen MUUSIKA sees... MUUSIKAT on vaja!!!

Olen tähelepannud, et enamus mu tutvusringkonda on kuidagi muusikaga seotud... lauljad, pillimehed, DJd, räpparid, piidimeistrid... muusika on alati sees... kõik paremad sõbrad on muusikaga seotud.. ja kui ise ei ole muusikas otseselt sees siis naudivad seda... MUUSIKA teeb tuju, loob meeleolu, aitab kaasa rõõmu süvenemisele... lohutab kui on kurb! Ma ei tunnegi vist inimest, kes ei oskaks nautida muusikat!!! Armastus käib MUUSIKA kaudu... vabandamine ja andestuse palumine käib MUUSIKA kaudu (kindel väide... minujaoks)!

... Kellel MUUSIKA on elu on ka ilus elu...

Minul on MUUSIKA elu ja... Jah, mul on ilus elu!

MA ARMASTAN MUUSIKAT... MA ARMASTAN ELU!

3 comments:

mia said...

ma ei saa sinuga veel rohkem nõus olla. muusika on elu! aga hhuvitav kus oli minu 12aastane aru, kui laulmise pooleli jätsin:(

Mammu said...

vb sul on nüd sellevõrra rohkem aru peas :P

pisikemargit said...

mammuuuu!!!
kui paljusid inimesi sa tead, kelle jaoks muusika poleks elu või vähemalt tähtis osa sellest??