Friday, June 15, 2007


Avastasin just... miks ma niikaua bloginud pole... ma poe bloggerisse sisse saanud... ma parem ei ütle, kõvasti miks :P khihh...

Back on track!

elu on endiselt lill! Uus töökoht on päris lahe... kuigi karm... aga lahe...
Uus elokoht on ka tore... kuigi juba mitu nädalat on hull ehitustöö väljas... ja just praegu tahaksin vaikust peale nelja tööpäeva aga ei saa...

elu on lihtsalt lill!

Kevad vist lõi ikkagi ka natuke pähe... kuidagi naljakas on... arvestades igasuguseid asjaolusid... ma ausalt ka pole!

Mõned inimesed on ikka nii kitsarinnalised! pean seda taaskord avastama... kahju, et vahel avastan need inimesed nii lähedalt... selleks et teist inimest unustada ei piisa kahjuks selles et ta msn-is ära kustutada ja mitte temaga suhelda... kuigi suhtled tema parima sõbraga... cmoon get real! kusjuures kunagi ammu (mitte väga ammu 1,5 aastat tagasi) olin ju kannataja mina... tema lõhkus ilusad asjad ära... kuigi need olid juba tuhmunud aga sellegi poolest... jah, ma tunnistan tahtsin isegi lõppu ja sain selle! ahh mis sellest ikka... mina kasvasin suuremaks ja teises suunas kui tema... selle supi soojendamisel isegi ei saaks leiget suppi see hoopis hakkaks rõvedalt haisema!

Markol oli sünna... ma suutsin seda teisipäeval päris karmilt tähistada... kolmapäeval oli naljakas tööhommik :P

Aga mõned inimesed suudavad vabameesed ka olla ja ikka ja aina üllatada... oleks ka imelik kui enam ei üllataks... kuigi hngepõhjani on mind raske üllatada... solvata on ka raske... :P

Mõistmine on minu märksõna! päike ja lill ja armastus on ka märksõad.

Loomingu hooaeg tuli ka tagasi... kirjutan asju jälle... tore... nii kiire tempo on olnud... on tegelikult vist praegu ka aga olen õppinud sellega toime tulema ja nüüd jõuab inspiratsioon mu sees mingi tulemuseni ka vahel!

Kiisu on meil ka! Nimi on Mia Mihkel... ükskord käisime Mack BBQs tulime trammi peale ja seal ta oli... meie oma Mia... nii nukker ja üksi.. võtsime ta kaasa... otsustamiseks läks tükk aega, et kas ikka võtame jne... siis kui otsustasime, et võtame võttis üks onu ta sülle ja viis trammi ja siis me ütlesime, et palun andke tameile me just tahtsime ta võtta ja onu andis... sõitsime siis koju ja nüüd on meil kass Mia Mihkel. tahtsime mihkli järgi talle mihkel nimeks panna sest mihkel meeldis talle väga aga kodus selgus et ta on tüdruk... siis otsustasime, et paneme mihkel ta perekonna nimeks ja eesnimi n Mia aga Mikiks kutsun ma teda kogematta pidevalt... aga muidu Mikuks,,,

5 comments:

Anonymous said...

lausa kahju on seda teksti lugeda...asjad ei ole muutunud..sian oeld ikak see sama kes sa alatio oled olnud grooopi ja mitte midagi enamat..ei tasu süüdistada inimesi kes sind enda eludesse ei taha...igaüks kujundab enda maine ise..sinu oam on kõigile teada

Anonymous said...

palun tehke selgeks, kes on groopie ja kes on muusik.

Anonymous said...

hmm. a ja siis, et kitsarinnalisi, kes on ilgelt pahased ja süüdistavad, on tekkinud kaks.
statistika:
::mõlemad on mehed
::mõlemad jäid ilma

minu arust ütleb kõik. so shut the fuck up.

Kaisa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Well written article.