Friday, June 22, 2007

Üllatus Üllatud...


... ehk lugu sellest kuida Mammu Silksule roma(n)tilise õhtusöögi tegi :P

vaba päev.. kodune vaba päev, vahepeal võib rahulikult kodus ka passida.. mõeldud tehtud!
mingi shokoladikoogi fenomen rippus siin juba mitu päeva õhus! Otsustasingi teha Siljale õhtuks shokoladikoogi kui ta koju tuleb... mingi aeg päeval vaatasin et miskit süüa ja avastasin pasta bolognese haltuura paki... niisiis:

segasin kokku taigna, kakao, riivitud valge shoksi... ahi tööle... ahjupann võiga kokku, tainas sinna sisse ja kogu krempel ahju... köök korda..
Ilusad rohelised taldrikud panin lauale, noad-kahvlid, veiniklaasid ja isegi küünal!
Pasta läks potti ja kui ta seal juba sada aastat podisenud oli avastasin, et ahi ja pliit koos ei anna pliidile täisvõimsust.. ok, lülitasin ahju välja ja trinnn... silja hüppas uksest sisse... khihh... ta oli lahkelt nõus natuke (ca15min) ootama... kui kook valmis lõikasin lahti panin igale tükile kirsi ja riivitud valget shoksi peale ja woalaa... pasta ka kaussi ja küünal põlema... ja siljale kingitus taldrikule...
see kingitus polnud üldse plaanis aga kogemata leidsin need valged nunnud plätud ühest disainipoest :P
Vein oli meil hea... valge 2007 aastakäik vist 22.06.2007 kuupäevaga Alma :P
Silksu arvas, et ma olen nagu üliarmunud abikaasa... aga cmoon mulle meeldibki selliseid asju teha ju.. nii funn... teed üllatuse ja plaanid ja ajad objekti jumala närvi oma kus oled ja kaua läheb küsimustega..

kook tuli küll hea! ennast kiitmast ma ei väsi... seda on veel... nii et kes ees see mees!!!

jaanipäev tuleb suht rahulik vist... olen tööl 23, 24, 25 ja esineme 23. trummis ja siis edasi ei teagi mis teen algul pidi firmapidu olema aga see jääb ära kuna osavõtjaid oleks liiga vähe... ja silja sõidab saarele... seega ma ei teagi vaatan võibolla siis Blackyt ja Kolumpsi seal Trummis... eks näis mis saab...

Täna tahaks veel Rukkihiirekesele pilku heita aga ega ma ei taha tõbist inimest kodust välja ka meelitada...

toa tõstsin ka ümber täna... nüüd on natuke teisiti... mõnusam isegi!!
"Need ei vaata tagasi" on superhea lugu...

eile õhtul sai küll nalja nabani olime Silksuga kahekes kodus ja lindistasime oma möödalaulu.. mõned kohad mõnedest lugudest läksid ikka vapshee mööda :P
lemmik oli "summernights" jne. settisin mõned asjad ka ära silksule salvestamiseks ja täna leidsin cool editi asju mis ennem olid arusaamatud...

Musimusi ja Mummujummu!

1 comment:

mia said...

näh. valus eit oled. millest ma nüüd siis kirjutan=/

ok, tean.