Thursday, June 28, 2007

Lilled hoos...

Et siis sügisel sab sooja ja huvitava Türgi reisi pidada... kui keegi tahab ühined siis palun väga võtke muga ühendust aga seniks on paar toredat reisikaaslast: Riina, Kristjan, Diana ja mina... ilmselt on see seltskond selline!
Loodetavasti saab sügisel ka USAsse korraks rännata... seiklusi otsida naukene ja näha seda salapärast ja kauget maad :P

Eile, enne kui magama jäin, tabas mind mingisugune meeletu mõttepuhand. igasuguste maailma asjade üle hakkasin endamisi arutlema. Miks on nii, et inimesed ei mõista teineteist... mina küll suudan mõista keda iganes... igal tegemisel on oma motiiv ju. ja kui see motiiv ei tule inimese enda seest siis on see ju kombinatsioon sisemiste konfliktide ja väliste tegurite vahel (kui see on negatiivne tegu) või lihtsalt mingi soov ja keskkonna soodumus...
negatiivne tegu ei ole ju ka alati negatiivne, sest iga tegu võib olla mingi obiekti suhtes negatiivne aga samas teise suhes positiivne (see ei ole vihje mingile kindlale asjale... üldistused on kurjast, tapke fanaatikuid (stsiteerides Priitu))... ma mõtlen, et kui varas varastab siis selleks, et tal oleks hea mis on temajaoks positiivne aga samas see kellelt varastatakse on õnnetu ja kui narkomaaaaaaaan saab ületoosi, siis on see talle endale füüsiliselt halb aga ühiskonnale hea, sest üks individ kelle peale maksumaksja raha kulub on vähem (kusjuures ma pole tegelikult nii jõhker).
maailmas leidub võibolla paar asja mida ma ei mõista (siinkohal ma ei mõtle selliseid asju nagu astrofüüsika jne) aga neid ma veel pole kohanud... naljakas ma viimaselajal nii tihti mõtlen sellele... tahan oma see peidu olevat headust jagada... ma pole sugugi õel ega kuri inimene.. ausalt ka! Ma vahel olen lihtsalt emotsionaalne! aga korraks ... hiljem naeratan ja teen möödunud olukorra üle nalja...

Jah olen vanamoodne, et mulle meeldib lehte lugeda paberil... läksin hommikul rõõmsalt Rputkasse ja seal olid alles vaid venekeelsed :s tavaliselt ma satun sinna kell 9 ehk kaks tundi peale avamist... siis küll veel jätkub lehti... järelikult tuleb tellid koju, siis piisab ka vähemast kõndimisest (6korrust).

tAhtsin oma küünega ka epUtada siin täna aGa ei saanUd korralikku pilti... Silksu joonisTas siis mulle USA lipuga küüne jah täppe/tähekesi on ka õige arv ja triipe ka... ei ole mingi mulaaz!

Elu on päike lill ja armastus!

Viljandi Folkile peaks minema!

1 comment:

mia said...

Mina, kallis Musi, sinuga kahjuks Folgile ei tule ja samuti mitte Türki ega USAsse aga ma olen sul kodus olemas ja toidan kassi jne.
Ja midagi oli mul veel öelda aga ei mäleta. Ilmselt see, et armastan sind:)