Sunday, January 22, 2006

Lumised Maasikad

imelik nädalavahetus on olnud... läx nii kiiresti, et ei pannud tähelegi ja üldse... peavalu tegi veelgi imelikumaks!

vahel on valus asjade pärast, mille juures ei tohix valus olla... olen iseendale lubanud, et ei ole valus - muusika aitab seda leevendada! jah, just muusika on see, mida ma vajan... right... nagu ma ise ka seda usuks. See, mida ma enda meelest tegelikult vajan on hoopis midagi muud aga sellest on raske rääkida... selle juures on ka valus.

Meestele meeldiv vahel kui nad saavad jahti pidada ja naine on suht hard to get... aga cmoon! ma tahan ka jahti pidada ja maitaha mingi lollaka "mängimise" pärast ilma jääda! Miks mitte võtta vastu kui pakutaxe... muidugi ei võta ma kõike vastu, mida pakutakse, sest mul on ka omad kriteeriumid U kow!

Tegelikult ma ei ole üldse selline nagu kõik teised! mul on imelikud nõrkused :P ja imelikud asjad meeldivad mulle!!!

Praegu ma soovin sellist asja, mida ei tohix niii kõvasti soovida aga ma ikkagi soovin :S täie paueriga soooooooovin ja ootan ja juba igatsen :P

Kui nyyd veel ilmast ka rääkida siis täna on sellepärast lahe, et laia lund sajab kuigi imelik temperatuuri ja niiskuse tase on :P ja vett pole ikkkagi veel... peab vanaema juurde vist ikka minema!!!

Lumised Maasikad

No comments: