Wednesday, January 25, 2006

Unistused hoiavad elus!!!


Selline imelik unistamise tunne on täna... tahax tööd teha.... ma tean ma juba teen aga tahax kellast kellani tööl käia natuke aega...

Mõelda vaid mul on töö, millest unistax iga kellast kellani töötav inimene... aga lihtsalt praegu on mul vaja rutiini... uskumatu et ma seda ütlen aga jah nii see on...

oma tööga on mul uus äriplaan ja see hakkab tööle ma olen kindel lihtsalt võtab natuke aega....

emotsionaalselt imelik aeg on ma ei saa aru... selline taha taha taha ja saan saan saan aeg... aga nagu midagi pole eriti rohkem tahta ja saada... kui ainult lihtsalt füüsilisi asju....

varsti saan vähemalt voodi ehk... nädalaahetust ootan siis hakkan mööblipoode kammima ja täiega. vaja ainult leida kes viiciks minuga koos seda teha..

täna on veel nii pikk päev... muusikaakadeemiasse proovi ja enne viimsisse pillijärgi ja enne rahaautomaadi juurde viimsisse ja siis jala muusikakooli

Maroon 5 - Sunday Morning on lahe lugu sel on mõnus saxi lugu ja see mõjub hästi... huvitav kust ma selle loo üldse sain :S

Ilus päev ja ma saan sellega hakkama :D

No comments: