Monday, January 16, 2006

A reallly good day...

Tänane päev... on lihtsalt vaimustavalt supöör....
juba esimesed tunnid sellest päevast olid super ;P ja siis exam haaa... Ma oskasin, mis on vist väga haruldane kui arvestada minu varasemaid bingolotolisi kogemusi sotsioloogiaga :D nii hea on Kaisa juures on ka hea lebotada rahulik... tema loeb mina olen... tee ja asjad :D
Ja edasi hakkab see päev ka hea ja väga hea olema... NICE... väga mõnusad inimesed kes tänasest päevast on teinud ja veel teevad super päeva... nimesid nimetamata aga ma arvan, et nad teavad seda...
muusika võib ikka nii palju inimesele anda... nagu praegu rahulik chill.. punane küünal mõnus... isegi tänane märg ja sombune ilm ei häiri see tundub nii hea ja värske...
deem mul on mingi teema kolme punktiga :P ... ... ... ... hahaaa... funn

SUPPER HEA JA MÕNUS PÄEV.... VÄGA LAHE, SOE,ARMAS, ORGASMILINE!!!

No comments: