Saturday, January 14, 2006

Mehed...

huvitav, et meestega n alalõpmata nii, et kui neid on vaja siis neid pole ja neil on vaja siis just maailma päästa.... Huvitav, et kui meestel on vaja siis naise on enamasti olemas:P
Ma tõsiselt loodan, et selliseid päevi (just meeste olemasolu osas) enam ei tule...
Naised on tegelikult närgad... mina küll olen. sellessuhtes, et kui on vaja siis on vaja aga mehed... meeste Kätlinid on vist tõesti head naised. kuigi ma ei saa aru mix kätlin peaks parem olema kui mina va siis kui ma tõesti olen väsinud või perioodis....
kõik see on nii kahtlane, et se paneb mind väga kahtlast proosat kirjutama, mis kohe üldse mingit päevavalgust ei kannata (sisu poolelt). tahax tänase kohta öelda lihtsalt kahtlane kahtlane kahtlane...
täna on just seepäev, et keppi ja keexi muud am ei teexki... ja mehed.... :S teevad kõike muud "väga olulist"! hakkaks või orientatsiooni muutma.... but then again noo!
nagu öeldakse, kes korra meest on saanud enam naist ei taha... deem right!!!

No comments: