Friday, December 28, 2007

.. mina lähen volgagaaa...

See on Garfi neljarattaline sõber, kellega juhtus õnnetus.
Et siis see on see tibla, kes Garfi neljarattalisele sõbrale otsa sõitis liivalaias... tropp!

Õnnelik õnnetus. kõigil miskit paar sinikat. meid seekord tõesti päästsid ka turvavööd, minul ka tagaistmel.

Ma vist ikka põrutasin parema õla natuke ära... hommikul oli parem aga nüüd natuke jamam.... homme loodan ikkagi tööle minna! kell 5 jõudsin alles koju umbes... ommikul ei suutnud tööle minna nii läbi olin...
tegelt jumala shokeeriv juhtum...

sõitsime rahulikult mööda liivalaiat merivälja poole ja järsku mingi vend lissalt sõitis vasakult sisse peateele... väitis et ei märganud... värdjas :(

Aga elu on päike lill ja armastus... mõtlemapanev keikalt kojusõit.

2 comments:

Anonymous said...

Ta oli tegelikult väga viisakas, isegi alandlik. Minu poolt ei mingeid sõimusõnu -- ikka juhtub. Aga jah, vaadata võiks siiski.

Mammu said...

no selle tibla sõber n dbiilik igaljuhul ebaviisakas minu vastu natuke. kui pildistasin