Wednesday, March 15, 2006

? ? ?


Avastasin probleemi... Ma mõtlen liiga palju inimese peale, kellele ei tohiks nii palju niisugusel viisil mõelda :S... Samas olen ma vaba inimene ja võin teha, mis tahan kuni ma ei tapa kedagi või midai seesugust!
Ma ei tea kas see mõtlemine on tingitud sellest, et on märts ja ma tean seda või lihtsalt mõtlen ja kõik.... ma ei tohix!!! Tglt üldse ei tohix!!! Jah aga see inimene tõenäoliselt ei saa sellest teada, sest kui saax siis ma ei kujuta ette kuidas ta reageeriks või kuidas üldse reageeritakse....

Aga see selleks... eile olid lasteaias lapsed nii lahedad. mängisime arsti... sain süsti ja palavik kõikus suure kiirusega :P

Neljapäeva proov jäi ka ära :( ma just tegin Laurile kaardi sünnipäevaks!

Tsembiga hängimine massiiv... sass oli ka ja väikemammu ka peaaegu oleks olnud japeaaegu ka GRETE (sassile ei jäänud nimi meelde kuigi see on ta venna "tytar," kes pidi väga kena olema)!!!

Kevad tule juba!

No comments: