Tuesday, March 14, 2006


Vaikuses kostub muusikat
Nii pehme ja ilus
Kuid see ei jõua minuni
Ja kui jõuab on värvid juba tuhmunud
See muusika on nii ilus ja hea
Paneb mind unistama, lootma ja ootama
Ma ootan kevade lõhna
Ja kevade värve
Et kõik puhkeks õide ja ärkaks unest
Päikest tahan puudutada
Ja tahan ta soojust
Tahan et pühiks ta üksinduse
Mis mind vahel haarab!!!!

Mul on kõik korras... ma lihtsalt ootan kevadet... kevad on nii hea ja tahan seda juba tunda... tahan seda kevadet, mis meil Eestis on tahan tahan tahan tahan... Loodan, et kui Hispaaniast tagasi tulen siis on kevad juba siin ka ehk siis pooleteise nädala pärast.... saadan postiga sooja vahepeal siis loodan et keegi selle laiali puistab :P

ARMASTAN ELU JA ELAN NAGU TAHAN... ARMASTAN KEDA/MIDA TAHAN.... OLEN SÕBER KELLEGA TAHAN JA EI OLE SÕBER KELLEGA EI TAHA.... SÖÖN/JOON MIDA TAHAN... VATAN/EI VAATA MIDA TAHAN ... NUUSUTAN JA KATSUN MIDA TAHAN.... EI, MA EI OLE EGO.... MA ELAN

3 comments:

composa said...

ma blogisin k :D

Mammu said...

ma teen seda päris tihti

pisikemargit said...

...and that's what makes life worth living.