Monday, March 13, 2006

Päike paistab!


reedel oli Composa sünnipäev :D Palju Õnne musike tagasiulatuvalt veel lisaks!!!
Käisime Naagel Tinsu juures.. saun, joogid, söögid, lumehang, marsa, auto, veskar, voodi.... Mõnna üritus oli... laupeval sai vanavirus oldud ja nii edasi.
Pühapäeval oli Garfi sünnipäev.... Palju õnne Neeger! Haha ma olen nii vaimukas.

Kui keegi teab mu keska lõputunnistusest midagi siis võib mulle teada anda... sest mina teda ei leia :'(

Täna sain ennast lõpuks välja magada... eelmine nädal läks nii kiirelt, et ei pannud tähelegi kui juba oli laupäev... Ma sain uue töökoha... ma olen nüüd Merivälja Lateaias asendus abikasvataja.... :P lahe see rühm kus ma kõige rohkem hakkan olema on päris lahe... ca 2 aastased lapsed :D armsakesed... hullud traageldised!

pühapäeval sai jälle stuudios lindistamas käidud... nii külm oli seal, et ma mängisin pool aega kinnastega :P eesti raadio võiks natuke soojenduse peale mõelda!

eelmine nädal oli kuidai imelik... üldse on praegu imelik... kõik on jumala hästi aga imelik on! 5 päeva pärast saan kevadesse... Hispaania, Almeria!

täna on ka tihe päev: peax õppima ja arsti juures käima ja siis Musiga(CMP) käima poodides (exit, ski & surfhouse).

Pöidlad püsti Kaisaga tehtud sessioonile... Mari aitas ka!

varsti on Eestis ka kevad... päike juba paistab!

No comments: