Wednesday, March 01, 2006

Eesti Rahvusraamatukogu


Raamatukogus EI OLE VAIKNE... Kes oli see, kes ütles, et raamatukogus on vaikne... Siin (Rahvusraamatukogus) on selline sumin, et ma ei kuule vaikust!!! Aga raamatute liftid on vaiksed... nii rahulikud ja harmoonilised! Tahan olla Raamatute Lift!!!

Sõitsin bussiga linna ja kuulasin muusikat.. hea tuju tuli... Kuigi minu kax inglit on mõlemad pahas tujus... üx rohkem kui teine... ARMASTAN TEID MUSID (K&G) Ootan tein tagasi rõmsate sekka. Kui ma seal bussis loksusin ja oma ID-Kaarti jahimehele näitasin ja aknast välja vaatasin ja õnelikuks muutusin ja naeratama hakasin sis mind valdas mingisugune selline süütunde või piinlikuse sarnane tunne.... Musikeste suhtes, et mina siin olen õnnelik ja teil seal on moss ja deprekas!!! Vabandust... nii väga tahax pea liiva ala peita aga mul pole selleks aega... Kui teie tervex saate küll mul siis on aega murduda!!! Ma loodan, et ma ikkagi pean veel vastu ja, et te ruttu korda saate eriti Kaisa!!!!

Või, et mina näen Minapildi kujunemisena rollidega kohanemist! Hmm.. mingil määral kindlasti aga... on ka midagi muud!

Ettekanne homseks valmis saada ja ongi päev korras... nojah pole ju veel materjalegi käes... :P!

Täna veel Neljapäevaga proov ka :P ja sinnani ilma lõunata :D Mul on kohuke ja apelsin kotis :P

inimesed on siin raamatukogus kõik nii tarkade nimedega ümberringi... Ma teeen siis ka sellise näo ette... :D

No comments: