Tuesday, February 28, 2006

Kaisa on Parim


Kaisa, tänane blog on sulle.... ma kirjutan sele sulle ja sinust ja sulle ja endast ja sulle!

Aga..vaata... M tean kui kõvasti võib jonnida kui on eriti masendus või kinnises kookonis istumise tuju. Sa ei taha sealt niisama välja sa tahad teatud tingimusi, et sealt välja saada... tahan aidata kuidagi ikka saab!!!

Kui sul on halb ja paha siis ei ole mul ka lõbus... ma ei saa olla õnnelik ja rõõmus kui sul on paha... Ma tahan siis, et sul oleks ka hea ja tore ja vähemalt OK! Ma tahaxin kuulata ja aidata... ma võin tundide kaupa lihtsalt kuulata kui sa tahad ja vaid laseksid ma võin siis öelda midagi aga ma võin ka vaikides kuulata kui sa seda peaksid tahtma... Kaisa, Mina ei viska sind prükkarisse niisama mädanema või ei jäta sind kastmata kui sul on vaja vett!!!! Ma tahan aidata ja olla olemas...
Ma saan aru et sul on halb ja paha aga ka mul on nii...

Ma saan aidata kui sa vaid laseksid....Ma luban, et ma veel rohkem nuga haavas ei keeruta!!!

Armastan Sind Kaisa!

2 comments:

Kaisa said...

Armastan tibu..oleme jälle kolmekesi sina cmp ja mina:)ehk olud paranevad

Mammu said...

Jah ehk paranevad... me kolmekesi tuleme präänikute maalt meil jalas püksid magusad ja kuub on magus ka