Tuesday, February 07, 2006

Eine "kleine " Nachtmusik


Ma mäletan veel suve... nii mõnus tripp minu maale Kaisa ja Kristjaniga.. mäletan veel seda sopast vett mis mööda me kehasid alla voolas kui vesi nii väga kül oli kruusakas :P nii mõnus - kummipaat, tarktor, volga, koer, saun (katkine lõpuks), hingav hein põllul, lõke, kivid, päikesepõletused, peitus, hein küünis, jänesed jne jne TÄNA IGATSEN SUVE

Hmm... vanaema teeb head kooki, jee. Kaisa teeb head tuju, jeee. Composa teeb head..., jeee. mõni teeb...., jeee. lumi teeb hea tuju, jeee.

Üks vapustavalt imelik esmaspäev... ma saan varsti omale ühe sõbranna juurde :S? OK! Neid häid ongi vähe!

Ma suutsin JÄLLE kukkuda, valus oli. Aga seekord oli libe ka... kõnnitee äär. külm hakkas ka peale kukkumist, mis kindad ja asjad märjaks tegi!

Selle eelneva Issu asja kota veel, et annad janusele vett ta küsib mahla... annad mahla küsib kalja jne jne :D

Homme on Tartus esinemine... jee, ma loodan ainult, et ma normaalsel ajal tagasi jõuan kui juhtub, et mingid solistid ja asjad hakkavad ka esinema siis ma lähen bussiga ise ma arvan... kolmapäeval lõuna ajal ei tohiks väga palju sõitjaid olla :P ma arvan!! Sest kui ma vara/normaalsel ajal koju jõuan siis on FUNN FUNN nabani... saabub Noormees külaline :D
Tartus:
Eine "kleine " Nachtmusik - W.A. Mozart (1756-1791)
Pannonich Suite (Suite NR.2) - von Johann Hausl Marcia op.118

2 comments:

pisikemargit said...

kurat noh.
järgmine aasta tulen Mina ka maale koos teiega!!!

Anonymous said...

ei:)