Sunday, February 05, 2006

The Issue


Päeval ma mõtlesin, et mis see võiks olla, mis mu kõrvuni naeratust tagasi hoiab... nüüd ma tean! Neiud mind aidata ei suudaks I Have An Issue!!! Ma mäletan viimast nii hullu Issuet aga... siis läx korviliselt... nüüd läx takistuseliselt.... Kuigi lootust on :P

Eile oli Neljapäev... vinge... viimase seti kohta võiks midagi natuke öelda... aga olen juba ennast väljendanud... üldiselt oli selline vinge! Noarootsi on vaffa(loe: maakoht)! Aga üldiselt oli tore... VÄGA lõbus ;) Siinkohal kasutan juhust ja tervitan Neljapäeva ja kaaslasi ja eriliselt Kaisat(meil oli lõbus)!

Täna oli päris ilus tydruk, kes mulle peeglist vastu vaatas!!! Issi ütles sellise kuldse lause kui ma väikesem olin ja jutuks tuli naised ja ilu.... "Ilus naine on see, kes ka hommikul ärgates on ilus" ma usun, et ma oilin täna hommikul ilus... endale tundus küll :D

Ilusate Naiste Tervisex sex sex....

No comments: