Tuesday, February 14, 2006

Fuck it


Mis sõbrapäev? sõbrapäeva pidu? ei...ei...ei ja veel kord ei!!!
On küll tore kui saadetakse naljakate ja armsate luuletustega sms-e aga cmoon... Minu sõbrad on minu jaoks sõbrad iga päev... ei pea ju ometi täna kõikidele õnne soovima, et "ohoo palju õnne, sa oled mulle sõber, milline au, kas sa ei arva"
Fuck it ma saax aru, et igasugused meesterafad õnnitlevad naisi ja vastupidi... austajad (igasugused)!
Deem... noh... järjekordne tarbimisühiskonna tarbimispidu! Ostke siit, ostke sealt... kõik on südamekestega! APPI!!!
Tore küll... ja kui mul pole kedagi, kellega seda armunutele pühendatud pidu pidada... ma ei taha sellest kuuldagi täna... palun säästke mind... Muidugi oleks tore kui vahel mõned unistused täituksid ka kunagi... aga 14. veebruari päev ei aita kaasa mu heale tujule... mul plegi tuju ja paha on olla ka :(

I DO NOT HAVE MY OWN VALENTINE!!!! Ma võin seda vaid teeselda ja selleks kasutada yhte kallist Valentini aga... oeh... ootan Märtsi!!!

2 comments:

kazo said...

Mina olen Sinu sõber. Aga ma usun, et Sa tead seda isegi.

Kazo.

Mammu said...

jeah :P