Monday, February 27, 2006


5:45 on täiesti huvitav ärgata... Ma tean kindlalt, et on! Sest just 5:45 ma täna tõusin... ma ei kujuta ettegi miks ma seda tegin aga ma tegin seda... ja siis keetsin putru ja tegin kohvi ja käisin dushi all ja nüüd on juba minu päev pihta hakanud...

Meilid on nüüd ka loetud :( tööasjad on natuke plaanist maas... või siis natuke rohkem plaanist maas!

Nädalavahetusel sai üks äge pusa valmis õmmeldud :P ägeda pildisga ja ägeda kraega :P
Nädalavahetusel sai ka peaga vastu maad kukutud... millest on siiani kael krampis ja valus ja selg imelik!
Nädalavahetusel sai mulle vodi välja vaadatud ja nüüd oleneb kõik issist, kes viib mu toast vana koli välja.. et ma saax uue asemele orgunnida.
Nädalavahetusel sai torisetud ja kurjalt porisetud...Palun Vabandust!!!
Nädalavahetus oli nii väsitv.... ilma põhjusteta!

Eile oli lõunast alates nii külm õues (7 kraadi :P)! MUL ON ESEE KIRJUTAMATA JA MA POLE ISEGI TEEMAT VEEL VALMIS MÕELNUD - ABI!

väljas on läi nud valgex aga sees on läinud imelikuks... tänane loeng jääb ära :P

Tahaxin suhelda... tahaxin uisutada (jääl ja teel)... tahaxin musitada... tahaxin korras tuba ja saxitada.... varsti!
Tahan juba Hispaaniasse!!!! Tahab keegi liituda hispaaniasse minekuga????

4 comments:

Kaisa said...

Tead mis mina tahaks ühineda ja sa tead seda...aga me ei saa alati seda mida tahame ja mian ei saa tulla...kuna mul emme ära:D:D (olex vaid see põhjus)ja sa lubasid mulle pudeliga päikest tuua:)

pisikemargit said...

kas see sufa jääb sulle alles w?
;)

Mammu said...

sufa?

martin said...

loen ja loen seda Sinu blogi ja leian päris palju huvitavaid momente. näiteks see 5:45 ärkamine - oled sa kunagi kogenud mis tunne on SUVEL sellisel kellaajal ärgata? :)

huvi pärast küsin et mis sinna hispaaniasse minekuga on? ise plaanin suvel sinna võibolla minna matkama.