Thursday, February 16, 2006

Per Aspera Ad Astra


Mida valgemaks/päikselisemaks muutuvad päevad, seda mõnusamaks muutub maailm kuigi sündmused mu eraelus ei muutu lõbusamaks... kooliski tuleb igasuguseid tõkkejooksu tõkkeid ületada! Kuigi võiks öelda, et nii on ju huvitav... ja MINU ego ju ei lubax öelda, et ahh.. mu elu on igav ja ma ise olen igav jne! Mul iseenesest on tegelikult ülimalt mõnus praegu (tnx kallike) lihtsalt vahel löövad mingid imelikud ussid pähe!

TEGELIKULT ON MU ELU NII MÕNUS JA HEA!

Kusjuures täna (vaatamata väsimusel ja kurnatusele) vaatas mulle peeglist jälle armas ja ilus neiu vastu! huvitav kus ta elab :P... a on mõnikord imelikes olekutes mu peeglis... Koolis läks ka täna täitsa hästi. Piageti arengu teooria töö oli... oskasin!

On rõõmustav, et Shmigun teise kulla sai!!!

On rõõmustav, et mul on sellised parima sõbrad nagu on!!!!

2 comments:

Kaisa said...

ma armastan Sind kah(*_*)

pisikemargit said...

icc
kle mul on janu!
läki kohvile! :)