Thursday, February 02, 2006

Head lapsed need kasvavad vitsata


Hey...hey...hey... viimased päevad on ideedest pakatavad.. täis värve ja tuhmust sõprust ja armastust

Peda uus maja on jumala poolik :P betoon igal pool... keset loengut siblivad töömehed auditooriumis ringi või hakkab puur seina taga vinguma nii, et oma mõtteid ka ei kuule....

Ma avastasin paar tundi tagasi, et ma olen teisipäevaks ennast kolme kohta lubanud: Neljapäev, A. Ots, O. Kask :P hahahahaaa... Ots jääb ära ma kardan sest Kask ei lase minna Tartusse esinema.. tore küll aga Neljapäeva jõuan ka hiljem tänu sellel, et raskete lugudega raske proov tuleb

Huvitav mis saab laupäeval...... neljapäev? või Mitte Neljapäev?

Kallid inimesed teevad elu huvitavax ja heaks ja nauditavaks....

Kallis, ma ei tea mis toimub.... ma olen nii suures segaduses ja see teebki mind vahel nukraks ja vahel ajab eufoooooooriasse....

Vits on vilets oksake ja vitsal pole lehti....

No comments: