Friday, March 17, 2006

Emotsionaalsus....


Väga emotsioonide rohke on... negatiivsete emotsioonide... kuigi mõned positiivsed ona ka vahel.... mõned!!!
Emme nt. parandas tuju ele shopinguga... Aitäh, emme, teksade eest... ma olngi igatsenud selliseid!!! Väikesed positiivseid seiku oli veel aga üldjoontes on/oli kurb ja paha!!!
Andestust tahan paluda... kasvõi põlvili.. aga sa ei lase!!! Ma loodan, et kunagi saame teineteisest aru või kuidas seda nyyd öelda, et me saame jälle läbi hästi millalgi! Ma ei mõelnud piisavalt pikalt enne oma tegusid jah ma tunnistan seda... aga ikkagi!

Palun vabandust!!! saadan sulle Hispaanias olle päikest ja soojust vb sulle mõjub see hästi... ma saadaksin sinu enda asemel... hispaaniasse... aga ma arvan, et issi ei oleks nõus!!!! Vb oleks sulle rohkem seda reisi vaja ja kui mul oleks palju raha siis sa läheksid Kreekasse... pisar...!
Jah ma vb ei tominud täiesti kainelt aga mul on ka tunded ma ju palun vabandust... põlvili... mul on ka valus... Sa oled ikagi Parim ja Ainuke... see on nagu me oleksime päris päriselt abielus ja ma armastan sind täiega ja teen yhe suure vale liigutuse mida ma ka kahetsen... ja sa annad lahutuse sisse!!! Ma armastan tõsiselt sind... Sa oled ikka parim... ma ei taha sust loobuda... cmoon... mehed tulevad ja lähevad aga meie jääme mis sellest sai!!!! kas see oli kõik vaid suusoojaks öeldud... ma tahax lissalt maa alla vajuda (see ilmselt meeldikski sulle)!!! Ei taha sellist kurbust.... ARMASTAN... OLED OSA MINUST... NYYD ON NAGU AUK... AGA MA EI PANE SEDA AUKU KINNI MA OOTAN.. OOTAN... OOTAN SIND!!!

Nii imelik on praegu elu-olu... mõnesmõttes peaksin olema õnnelik aga ma ei suuda sest ma olen katki...!!!

No comments: