Friday, March 03, 2006


Õnnehetked tabavad mind viimasel ajal juts siis kui ma olen kaua olnud magamata või kui kõik teised on pahas tujus või stressis ja ma hakkan siis oma õnne natuke varjama...
Täna tabas mind ka Õnneke... kõndisin Kristjanile raamatut viima kooli (sest kallis vennake oli selle koju jätnud kuigi täna oli töö.. ja ta polnud seda lugenud ka)... kuulasin mingisugust lugu (Elvist või siis Neljapäeva).. Üks vana tädi rookis lund, ma soovisin talle Jõudu Tööle ja ta ütles, et tarvis jah palju jõudu vaja küll... ja siis see juhtus... ÕNNELIK NAERATUS ja hull eufooria... Naeratus näol olen siiamaani... tahan, et teistel oleks ka naeratus näol nt. Kaisal (kes on haiglas :( ), Composal (kes on sama magamata kui mina ja on tööl... musi) ja siis tahan, et Fredil (Kellel on raske)ka oleks naeratus näol!!! Tahan kuulata muresid ja siis tahan, et need laheneksid...
APPI!!! Kõlan nagu missikandidaat nr.1 :S

Oeh... homme magan ennast pooleks!!!!

Järgmine neljapäev on meil Jazz Bändiga kontsert Muusikamajas kell 16:00!!! Mõnus eeskava on meil!!!

Sain oma ettekandega ühelepoole... et siis selleks semestriks Eesti eriõpetuse ajaloos pole rohkem muret :P

OOTAN HISPAANIAT!!!!! Tahan sooja ja puhata!

4 comments:

pisikemargit said...

kaisa on haiglas :'(
aga miks? mis ta teeb seal??

martin said...

need õnnehetked on imelised. mind ka tabavad vahetevahel sedasi. äkitselt. out-of-nowhere. täiiielik õnnetunne. tihti ka siis kui oled magamata või vähe maganud.
kusjuures üks hämmastav moment on nende hetkede juures see et sel hetkel kaob tegelikult ajataju. ja alati! üldse nagu ei saakski aru kui kiiresti hetk(ed) mööduvad. tegelikult on see loogiline, sest neil hetkedel kaob ajal mõte ja kui aus olla, siis aeg jääbki tegelikult neil hetkedel lihtsalt seisma :)

Kaisa said...

Aga tibu ole õnnelik ka siis kui mina olen kurb sest siis olen mina nnelik et sina led õnnelik..mis puudutab selliseid eufooria hetki siis mind tabas täna üks umb. kella viie ajal;)

Kaisa said...

mulle kulux üks õnnehetk ära...